/Files/images/grupa_veselka/veselka_1__1.png

Вихователі:

Тарасова Юлія Вікторівна, Процай Оксана Олексіївна.

Асистент вихователя:

Вінник Олена Владиславівна.

Девіз групи:

В групі "Веселка" дітки

Усі неначе квітки,

Чуйні серцем, чесні й щирі.

Виростають в дружбі й мирі!

У 6 років вже можна частково визначити, якою буде людина у майбутньому. Приблизно до 5 років у образі «Я» дошкільника починають бути присутніми якості, які, на його думку, у нього є. Після 5-6 років у дітей з’являється уявлення не тільки про те, якими вони є, а й про те, якими вони хотіли б стати. Крім наявних якостей, формуються уявлення про бажані та небажані аспекти та особливості свого «Я». Діти 6 роки життя не говорять і не думають про те, що вони бажають мати відповідні риси характеру. Це відбувається пізніше, у підлітковому віці. Дошкільнята, як правило, просто хочуть бути схожими на героїв казок, фільмів або на когось із знайомих. Дитина часто уявляє себе персонажем (не грає роль, саме уявляє), приписуючи собі його якості. Формування ідеального «Я», тобто того, яким людина бажає себе бачити, є психологічною передумовою становлення навчальної мотивації. Вчитися дошкільнят може спонукати не тільки інтерес до дисципліни, що вивчається. Як суттєвий спонукач до навчання і оволодіння новим виступає бажання бачити себе «знаючим», «розумним», «вміючим». Зміни у розвитку 5-6-річної дитини. Дуже важлива зміна у віці 5-6 років відбувається у сфері відносин із однолітками. Вже з п’ятирічного віку, однолітки починають грати по-справжньому важливу роль для дитини. До цього віку центральна фігура в житті дитини незалежно від присутності однолітків представлена дорослою людиною. Дорослий важливий для дитини, оскільки до 3 років однолітки є для нього лише більш менш приємним (цікавим) об’єктом. Вже на четвертому році життя дошкільника більшою мірою цікавлять предмети та іграшки, з якими взаємодіє одноліток, ніж він сам. Тут велике значення має спільна гра як найважливішої основи дитячих взаємин.

Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, яка ґрунтується на принципі основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання. Це передбачає навчання в умовах закладу освіти, враховує індивідуальні особливості, рівень психофізичного розвитку кожної дитини та унеможливлює будь-яку дискримінацію.

Метою інклюзивної освіти є забезпечення рівного доступу до якісної освіти в умовах загальноосвітнього простору, пристосованого до задоволення особливих освітніх потреб кожної дитини.

/Files/images/grupa_veselka/IMG_20230924_110013_546_010201.jpg/Files/images/grupa_veselka/Screenshot_20230924-113232_010146.jpg /Files/images/grupa_veselka/IMG_20230924_110052_361_010147.jpg /Files/images/grupa_veselka/IMG_20230924_110031_866_010152.jpg /Files/images/grupa_veselka/IMG_20230924_110019_732_010155.jpg /Files/images/grupa_veselka/Screenshot_20230924-113519_010121.png /Files/images/grupa_veselka/Screenshot_20230924-113348_010142.png /Files/images/grupa_veselka/IMG_20230924_113405_939~2_010138.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 51

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.